bakom leendet

Alla inlägg den 13 mars 2016

Av Tove Persson - 13 mars 2016 12:59

Hejhej!

Igår hade jag en superbra kväll med min extrafamilj ifrån simningen :)

Nu när jag ligger på sjukhus så skulle dem sötingarna överraska mig, men när det inte riktigt gick då jag var borta när dem tänkte komma hit så bestämdes det att vi alla skulle gå ut å äta istället! Vi var då på Rosegarden och åt buffé, så sjuuukt gott!!


Under tiden jag har varit inlagd (3veckor på tors) så har jag börjat uppskatta det där lilla extra lite mer än förut. Som att få gå i mina egna kläder, få gå ut å ta den där promenaden eller som nu att bara få sitta å prata med ens finaste vänner å äta lite gott för en kväll♡ 

Dessa vännerna jag har, eller snarare familjemedlemmar, I simklubben betyder så mycket för mig och just nu betyder dem så mycket extra då de fortfarande finns vid min sida å får se å vara med om allt jag går igenom. Tack snälla för igår finisar å tack till alla er som finns här för mig å hjälper mig förlänga livet med alla skratt!

    

Hihi, tack snälla för den fina målarboken å pennorna♡


Ta vara på det lilla och lev varje dag till fullo för allt kan förändras så otroligt fort, det har jag fått lära mig änsålänge♡


Kraaaam

Ovido - Quiz & Flashcards