bakom leendet

Alla inlägg under februari 2016

Av Tove Persson - 28 februari 2016 21:29

Det var verkligen länge sedan jag själv var inne å tittade på denna bloggen, wow, tiden har gått så otroligt fort sedan min underbara språkresa i USA! Iallafall, jag tänkte här fatta mig väldigt kort då jag bara ville testa å se om jag fortfarande kan detta med att göra ett blogginlägg, hihi :)

Såå, detta skulle då vara en reseblogg, men just nu har jag sååå mååånga olika tankar å funderingar här i livet och eftersom jag just nu är en öppen och ärlig tjej känner jag för att dela med mig litegrann av det. Det sägs även bra ibland att man skriver av sig och för mig skulle det vara roligt med massor av respons i form av kommentarer och frågor här på bloggen eller i andra medier :)


Postar en superfin bild på mig å min Gris för att börja denna bloggen på nytt! 

Ha de så bra å hörs senare med förhoppningsvis mer intressanta inlägg <3

Kraaaaaaaaam

 

Ovido - Quiz & Flashcards