bakom leendet

Alla inlägg under augusti 2014

Av Tove Persson - 4 augusti 2014 23:43

Hemma igen,vilket är skönt, kan äntligen koppla av lite! Men längtar tillbaka till USA och saknar alla fina vänner så fruktansvärt mycket!! :'(
Här är det redan dags att sova, men enligt min mobil är klockan 14:30, lite seg tidsuppdatering,haha! :)
Menmen, jag har iallafall haft en fantastisk resa, den bästa resan jag gjort i mitt liv än så länge!! Och ska försöka göra nåt mer detaljerat inlägg om resan senare, nu när jag har internet heela tiiden!! :'D
hörs senare nån dag när jag är piggare!
Kramar från mig!

Av Tove Persson - 3 augusti 2014 17:29

Hello!
Idag är det verkligen sista dagen i USA, vi beger oss mot flygplatsen om ca 3h, å flyget mot London avgår kl 15:45. Denna resan har gått så fort men ändå långsamt, vi har hunnit med så mycket på så lite tid känns det som! Det ska bli skönt att komma hem, men jag kommer sakna USA så sjukt mycket, jag trivs så bra här! Och idag kommer det där svåra, att säga hejdå till alla fina vänner som jag tillbringat varje dag med i 3veckor!! Men jag hoppas verkligen att vi kommer ses snart igen!! :)
Igårkväll gjorde vi nåt jättefint som vi har med oss hem som minne. Vi fick varsitt papper där vi skrev vårt namn, sen skickade vi runt allas papper till varandra så skulle man skriva nåt om personen, eller en hälsning till personen eller liknande. Så himla fint!! Blir så glad varje gång jag läser det som skrevs på mitt papper!
Nu är det dax för sista frukosten i USA!

Ses å hörs!
Kramar
Tove :)

Haha, denna bilden får mig verkligen att le!! :')

Av Tove Persson - 2 augusti 2014 16:49

Hejhej
Igårmorse lämnade vi fantastiska Las Vegas för vår sista destination på denna resan, Los Angeles!
Men dagen vi tillbringade i Las Vegas var superbra!! Började med en massa shopping och avslutade kvällen med en limotur genom stan.
Igår såg vi Hollywoodskylten, några namn i stjärnorna på gatan samt gick en liten strandpromenad!
Idag är sista dagen innan vi åker hem igen, så vi ska strax universal studios!
Kram
Tove :)

Frukost i Las Vegas!

Frukost i LA!

Ovido - Quiz & Flashcards