bakom leendet

Alla inlägg under juli 2014

Av Tove Persson - 15 juli 2014 15:06

Just nu sitter jag på flygplatsen i London och väntar på flyget som ska ta oss till New York!! :D ?
blev precis en Caramel macchiato på Starbucks för att kunna hålla sig vaken ett tag till, gick upp ca 3:45 imorse, så är rätt så trött nu, men jag har det bra och har roligt iallafall! :D
Ha de gött så hörs vi när jag hittar internet nästa gång! :)

Av Tove Persson - 15 juli 2014 06:59

Nu väntar jag på tåget som ska ta mig till Kastrup. Samling 07:50 sen går flyget mot London 10:50. I London ska vi träffa de som kommer med flyg från Landvetter, och sedan går flyget heela vägen till USA, wihoo, längtar!! :D
nu är jag nervös, men det ska bli så kul att komma iväg!
Ha de gött så hörs vi senare när jag har internet, haha! :)

Av Tove Persson - 15 juli 2014 00:09

Så fort denna dagen har gått, nu är det bara 4 timmar kvar innan väckarklockan ringer! 05:30 går bilen mot flygplatsen:D
Ska försöka sova nån timme nu, men är så svårt, är nervös nu, haha!!
Ha de gött så hörs vi snart! :)

Av Tove Persson - 14 juli 2014 07:47

Hej och välkomna till min lilla blogg!

Här kommer mitt första blogginlägg, häftigt, haha! :D Jag är helt ny inom bloggandet, men hoppas kunna lära mig efterhand som. Det kommer säkert många testinlägg under dagen så jag lär mig lite innan jag åker till USA IMORGON, så spännande!! om exakt 24 timmar är det samling på flygplatsen, jag är supernervös! men, nu ska jag fortsätta med packandet.

Ha de så bra! :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards