bakom leendet

Alla inlägg den 31 juli 2014

Av Tove Persson - 31 juli 2014 15:45

Igår var en helt fantastisk dag, för vi såg Grand Canyon! Först från marken och nån timme senare blev det en tur med helikopter över Grand Canyon!! Helt underbart, att det finns såna platser asså!! Å att åka i helikopter över gjorde allt ännu roligare! Och på kvällen åt vi pizza samtidigt som vi såg solen gå ner över Grand Canyon :)
Idag går vanen vidare mot...LAS VEGAS!! :D inte många dagar kvar här nu...
Kramar
från mig :)

Av Tove Persson - 31 juli 2014 08:01

Hello!
In yesterday we were in monument valley, it's so cool!! I couldn't believe it would be so amazing! We went in a jeep on a tour closer to the big rocks and we had some stop where we could go out on a rock. And at one stop our guide, a Navajoman (Indian i think), start to make some sound like singing and he played on a special trum. It was really special to see and hear. We also saw some horses and it would have been so fun to do horseback riding there!! But we didn't, so it will be a dream!

Igår var vi i monument valley, det var så coolt!! Jag trodde inte att det skulle vara så fantastiskt! Vi var på en jeeptur lite närmare de stora stenarna och vi hade några stopp där vi kunde gå ut på någon stor sten. och på ett stopp spelade vår guide, som var en navajansk Indian (tror jag), på en speciell trumma samtidigt som han sjöng på ett annorlunda sätt. det var väldigt speciellt att se å höra. Vi såg även några hästar där och det hade varit så kul att ta en ridtur där!! Men det gjorde vi inte, så det får fortsätta att vara en dröm!

Hugs/kramar
från mig! :)

Av Tove Persson - 31 juli 2014 07:35

Hejhej!
Nu har jag internet, så dags för lite uppdatering.
För några dagar sedan var vi på Six flags!! Det är en nöjespark i Texas med lite olika berg och dalbanor samt rutschkanor å vattenland.
Jag hade verkligen sett framemot att åka de extremaste attraktionerna där fanns. Så trots nacksmärtan följde jag med i några av de extremaste de första timmarna, vilket var roligt, men de sista timmarna fick det bli lite lugnare för min del... men jag hade roligt,så det var värt smärtan!! men lite tradigt med all väntetid i köerna:(
Ha de gött så uppdaterar jag strax igen!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards